Çağrı merkezleri genelde, Sipariş Yönetimi, Satış ve Pazarlama, Bilgi Hizmetleri, Müşteri Hizmetleri, Şikayet Yönetimi, Destek Hizmetleri, Tele Satış Hizmetleri gibi birçok amaçla kurulurlar. Aynı zamanda, Çağrı Merkezleri, inbound(gelen) veya outbound(giden) çağrılarınızı başlatmak ve yönetmek için gereken verimliliği sağlayacak birçok özellik sunar.
Turizm , Hukuk , Sigorta , Sağlık , Pazarlama , Online Ticaret ve hemen hemen tüm sektörler ; gelen ve giden çağrılarını yönetmek , ölçümlemek , takip etmek , programlamak ve en yüksek ticari verimi almak için Çağrı Yönetim Çözümleri (CRM ) kullanmaktadırlar.
Dream Telekom bu kapsamda , kurumunuzun ihtiyaç ve beklentilerini en uygun modülü ile belileyerek etkili çözümler sunar.
|
|
Bulut Dream CRM Lokasyonunuzda herhangi bir donanıma ihtiyacınız olmadan bulut teknolojisiyle internet üzerinden hizmet veren, internetin olduğu her yerden kullanabileceğiniz internet tabanlı çağrı yönetim sistemidir. İhtiyacınız olan kulaklı mikrofon ve bilgisayar.
|
En Az Bekleme Süresi Esnek çağrı dağıtım senaryoları ve ses işleme uygulamaları sayesinde müşterilerin bekleme sürelerini en aza indiriyor.
|
Otomatik IVR Arama Sistemi Satışını yapmak istediğiniz ürün veya hizmetinize ilişkin tanıtıcı ses kaydını dinleterek, tuşlama sonucuna göre müşteri temsilcilerinize bağlayabilirsiniz. Böylelikle ürün veya hizmetinizle ilgilenen kişilere daha çabuk ulaşmış olursunuz.
|
Manuel Arama Sistemi Sisteme yüklenen dataları manuel olarak arayan ve müşteri temsilcilerine aktaran arama sistemidir. Çağrı merkezi sektöründe “Maske” olarak da bilinmektedir.
|
Çeşitli Dış Arama Yapabilme Satış, is takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, kampanya düzenleme ve anket çalışması gibi amaçlarla dış aramalar yapılabiliyor
|
Çağrı Kaydı Alabilme Tüm görüşmeler ek bir donanıma ihtiyaç duymadan kayıt altına alınıyor ve bu kayıtlar istenildiği an dinlenerek olası ihtilaflar engellenebiliyor.
|
Kurumsal Hafıza Kaydı CRM uygulaması sayesinde müşterilerle kurulan her temas kurumsal hafızaya kaydediliyor, müşterilere hızlı ve tutarlı bir hizmet deneyimi yasatılıyor.
|
Web Üzerinden Yönetim Çağrı merkezi yöneticileri kendilerine özel tasarlanmış ekranlar sayesinde çağrı merkezi operatörlerini web üzerinden, mekandan bağımsız olarak yönetebiliyor.
|
Kapsamlı Raporlama Kapsamlı, gerçek zamanlı ve esnek raporlama sistemi ile kurum ve personel verimliliği kontrol ediliyor, müdahaleler hızlı ve etkin şekilde gerçekleştiriliyor.
|